21/5/15

el mirall



I és ben segur que si cerco el punt de llum
que vares deixar-me, el trobaré intacte.
Per molt que les paraules hagin fugit,
per molt que ja no quedin llunes penjades,
ni dins els cabells embullades, ni entre els dits.
Nedo entre temps inexistents i les busques
del rellotge no em menen enlloc, ara.
Però continuo tancant els ulls i respirant
els mateixos àtoms d’aire un cop i un altre
vora la porta tancada d’aquell paradís clos.
Els respiro en la il•lusió volàtil i poc consistent
de que em facin un conjur a l’existència,
que només jo puc crear,
que només jo puc ser
que només jo puc dir, 
que només jo puc fer.

Fe Ferré

(obra de la imatge "el mirall" Jaume Grau Xena)

No hay comentarios:

Publicar un comentario


adelante... deja tu mensaje sin oír la señal estás... en Blogger

Cuídate esas ojeras ;)